نحوه ثبت نام ­در بخش‌های مختلف برنامه:

عضویت در سایت

راهنمای درخواست غرفه در نمایشگاه

پرداخت هزینه

 

عضویت در سایت

 ثبت‌نام در کلیه بخش‌های برنامه، از طریق وب سایت انجام می‌شود. ابتدا باید درسایت عضو شوید. برای این کار به قسمت عضویت در سابت در صفحه اول مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه، یک نام کاربری و کلمه عبور نیز انتخاب می‌کنید. پس از تکمیل عضویت، با داشتن نام کاربری و کلمه عبور، به بخش‌های مختلف مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

 عضویت به دو صورت انجام می‌شود:

 1. عضویت حقیقی

 2. عضویت حقوقی

 عضویت حقیقی مربوط به افرادی است که به طور شخصی اقدام به ثبت‌نام می‌کنند.

 عضویت حقوقی مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد. با این گونه عضویت، قابلیت ثبت‌نام گروهی (ثبت‌نام بیش از یک نفر تحت نام یک شرکت یا سازمان) فعال می‌شود.

همچنین سازمان‌ها و شرکت‌ها برای شرکت در نمایشگاه می‌بایستی از عضویت حقوقی استفاده نمایند.

 

کارت ورود:

پس از تکمیل ثبت نام به عنوان شخص حقیقی با ورود به کاربری شخصی از قسمت ثبت نام در صفحه اصلی گزینه آخر (مشاهده کارت شرکت در نمایشگاه ) را زده و کارت خود را که شامل یک اسم و بارکد می باشد پرینت گرفته و برای ورود به دانشگاه همراه داشته باشید.

 

 

راهنمای درخواست غرفه در نمایشگاه

 1. برای رزرو غرفه در نمایشگاه ابتدا می‌بایست به طور حقوقی در سایت عضو شوید.

 2. پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، با مراجعه به قسمت ثبت نام در نمایشگاه در منوی ثبت نام، شما می‌توانید نقشه ابتدایی فضای نمایشگاه را مشاهده نمایید و غرفه های  12 مترمربعی را انتخاب کنید.

 3. اگر فضای مورد نیاز شما از 12 متر مربع بیشتر باشد می توانید با خرید دو یا چند غرفه  12 متری که در کنار یکدیگر واقع شده اند، فضای مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورتی که فضای مورد نظر شما با توجه به نوع غرفه های نمایشگاه قابل حصول نباشد می توانید به صورت حضوری نسبت به مذاکره در رابطه با فضای مورد نظر اقدام نمایید.

 4. هزینه مشارکت بر اساس فضای رزرو شده باید حداکثر ظرف مدت 3 روز پس از ثبت نام اینترنتی پرداخت گردد (برای اطلاع از نحوه پرداخت هزینه، به انتهای همین صفحه مراجعه کنید).

 5. درصورت عدم واریز به موقع هزینه غرفه انتخاب شده (3 روز پس از ثبت نام اینترنتی)، دبیرخانه کنفرانس میتواند رزرواسیون غرفه را ابطال و مکان رزرو شده را به عنوان غرفه آزاد در اختیار سایر متقاضیان قرار دهد.

 6. متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام در نمایشگاه نشده اند می باید درخواست مشارکت خود را کتباً به دبیرخانه نمایشگاه ارسال نمایند تا درصورت انصراف یا حذف هریک از واحدهای ثبت نام شده، به ترتیب اولویت زمانی ارسال درخواستها با ایشان تماس حاصل و نسبت به جایگزینی متقاضیان جدید اقدام گردد.

 7. درخواست اعمال هر گونه تغییری در مندرجات فرم ثبت نام یا سایر فرمها، تنها بصورت مکتوب توسط شرکت کننده امکانپذیر خواهد بود.

 8. برای اطلاع از قیمت غرفه های نمایشگاه از طریق منوی برنامه ها، گزینه نمایشگاه را انتخاب کنید.

 

  

پرداخت هزینه

 پس از تکمیل ثبت‌نام در بخش‌های مختلف، می‌توانید صورتحساب کلیه موارد را به صورت یکجا دریافت و هزینه آن را پرداخت نمایید.

 پرداخت هزینه ثبت‌نام به سه صورت انجام می‌شود:

 1. پرداخت هزینه به حساب شماره 0304912227 بانک تجارت باجه دانشگاه صنعتی شریف بنام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف و بارگذاری تصویر رسید بانکی

 2. صدور چک به حساب 0304912227 بانک تجارت باجه دانشگاه صنعتی شریف بنام امور پشتیبان درآمد اختصاصی دانشگاه صنعتی شریف، و ارسال آن به دبیرخانه نمایشگاه

 3. پرداخت آنلاین